Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima uporabnik pravico, da v štirinajst (14) dneh od prejema blaga v posest, podjetju na elektronski naslov: eshop@medle.eu nedvoumno in jasno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v fizičnih poslovalnicah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa v skladu z osmim odstavkom 43. d člena ZVPot odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Kupec v skladu s petim odstavkom 43.člena ZVPot nima pravice do odstopa pri personaliziranih produktih, ker gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Vračila za ceno personaliziranega produkta, podjetje ne nudi.
Kupec mora nemudoma oziroma najkasneje v štirinajstih (14) dneh po sporočilu, da odstopa od naročila podjetju vrniti blago na naslov: Senčila Medle d.o.o., Podbevškova ulica 31,8000 Novo mesto, Slovenija. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom štirinajst (14) dnevnega roka za vračilo (preverja se poštni žig).
V primeru odstopa od pogodbe in če je potrebno kriti stroške vračila blaga, so stroški na strani kupca. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. je dolžan ob vračilu blaga poslati tudi račun za blago, osebne podatke ter transakcijski račun(v primeru, da želi prejeti vrnjeno plačilo). Vračilo plačila bo podjetje opravila nemudoma oziroma najkasneje v štirinajstih (14) dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
Podjetje ima pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Kupec mora blago vrniti podjetju nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
V primeru, da se zaradi uporabe izdelka vrne blago brez originalne embalaže ali da je blago poškodovano, lahko podjetje zoper kupca uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšanje vrednosti blaga.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oziroma koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek.
Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe najdete TUKAJ