AKCIJA: Praznimo zaloge! Ujemi od 8 do 30 % popusta na vse standardne izdelke! Pošlji povpraševanje ali nakupuj v spletni trgovini s kodo: DECEMBER10

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Pogoji poslovanja spletne trgovine

Splošno
Spletna trgovina in vsi podatki na njej, slike produktov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja Senčila Medle d.o.o..
Vrste uporabnikov

Pravico do nakupa v spletni trgovini imajo vsi uporabniki in gostje spletne strani www.sencila-medle.si. Registracija za nakup ni potrebna.

V kolikor ste državljan drugih držav Evropske unije in brez Slovenskega naslova prebivališča, vas prosimo, da nas za oddajo naročila kontaktirate na telefon 07 / 39 30 932 ali na email info@medle.eu 

In case you do not possess Slovenian citizenship, but you are a citizen of European Union without a Slovenian address, you can call our contact number +386 7 / 39 30 932 to assist you with your order processing or send us an e-mail: info@medle.eu.

Ponudba produktov

Produkti ponujeni preko spletne trgovine so del ponudbe podjetja Senčila Medle d.o.o. Cene produktov so predstavljene kot maloprodajne cene, vsebujejo Davek na dodano vrednost (DDV) in ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Cene se lahko spremenijo na aktualne promocije in akcije.

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta spreminja ter posodablja in zato lahko pride do napak. Da lahko nepričakovane napake hitro odpravimo, podjetje Senčila Medle d.o.o. prosi, da kupec napake sporoči preko kontaktnih podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Na slikah se trudimo čim bolj natančno prikazati barve naših izdelkov. Zaradi zmogljivosti in/ali nastavitev ekranov so možna odstopanja barve na fizični obliki izdelka.

Spletna trgovina je podprta s strani WordPress, Woocommerce Inc, ki zagotavlja spletno platformo za prodajo naših izdelkov.

Pri potopnih komarnikih na izmerjene (svetle) dimenzije v proizvodnji dodamo 3 cm po višini in širini (zaradi širine profila). Dobljene dimenzije so končne in tudi obračunske dimenzije.

Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu (UPN nalog),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Maestro),

Plačilo po povzetju preko spletne trgovine ni mogoče!

Družba zagotavlja, da kupec v postopku oddaje naročila pri sklenitvi pogodbe na daljavo z uporabo elektronskih sredstev izrecno potrdi, da se z oddajo naročila strinja s plačilom. Funkcija, ki sproži oddajo naročila, je označena z besedami “Kupite sedaj”. Z oddajo naročila je povezana obveznost plačila družbi.

Predračun velja 7 dni od datuma izdaje. Če naročilo v sedmih dneh ni plačano, se obravnava kot stornirano.

Cene

Cene vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene v spletni trgovini so v danem trenutku enake za vse goste spletne trgovine.

Promocijska koda

Promocijska koda oziroma kupon prinaša različne ugodnosti (popusti na izdelke, brezplačna poštnina…) pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi podjetje na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije podjetja. Podjetje ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.


Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ali drugih medijih. Koda je časovno omejena, izkoristiti jo je možno v omejenem časovnem roku, sicer je neveljavna.

Kako uporabim promocijsko kodo (kupon)?

Promocijska koda je alfanumerični niz znakov, ki jo uporabnik vnese na strani košarica v polje “promocijska koda”. Sistem samodejno aktivira kuponu pripisano ugodnost in v košarici izdelkov postane razvidno, da je kupon aktiviran.

Postopek nakupa

Na spletni strani www.sencila-medle.si si uporabnik izbere izdelek in klikne na povezavo ‘’Dodaj”. Sistem obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želi kupec nadaljevati z nakupovanjem, klikne desno zgoraj ‘’x ” in se vrne nazaj v spletno trgovino. Če želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo ”Prikaži košarico” ali desno zgoraj na ”Košarico (ikona)” in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico.

1. Odstranitev izdelka iz košarice
Na spletni strani www.sencila-medle.si je v zgornjem desnem kotu ikona nakupovalni voziček. S klikom na ikono, se uporabniku na desni strani spletne strani prikažejo izdelki, ki jih je dodal v nakupovalni voziček med brskanjem po spletni trgovini. Če uporabnik želi odstraniti izdelek iz košarice, klikne na Prikaži košarico, kar ga preusmeri na stran ”Košarica”. Na strani košarica z klikom na “x” odstrani izdelek.
2. Nakupovalna košarica

Če ima uporabnik veljavno kodo za popust jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb ”uporabi kupon’’. Za dokončanje naročila uporabnik v spodnjem desnem kotu izbere gumb Nadaljuj na Blagajno.

V zahtevana polja uporabnik vpiše podatke (e-mail, ime, priimek, naslov, kraj, poštno številko, državo in tel. številko), ki jih podjetje potrebuje za potrditev, zaključek naročila ter dostavo izdelka. Obrazec omogoča, da se lahko pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

Uporabnik potrdi vnesene podatke s klikom na gumb “nadaljuj” in prispe na stran za izračun stroškov dostave. Izbere lahko dostavo ali osebni prevezem v enem od salonov.

Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

Uporabnik s klikom na gumb “Nadaljuj na Blagajno” prispe na stran, kjer izbere vrsto plačila (plačilo po predračunu, kreditna kartica,) in izpolni potrebne podatke. Določi tudi naslov za izdajo računa. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Kupite sedaj”

3. Zaključek naročila

Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Hvala vam! Vaše naročilo je bilo uspešno zaključeno.’

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V naslednjem elektronskem sporočilu prejme še sledilno številko svojega paketa.

Podjetje lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, razlika je le pri izpolnjevanju obrazca s kontaktnimi podatki podjetja in davčno številko.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med podjetjem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko podjetje pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani ter veljajo tako za podjetje kot kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja in je uporabniku na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Dostava

Dostava izdelkov, naročenih preko spletne trgovine, poteka preko zunanjih dostavnih služb. Dostava poteka na območju celotne Slovenije.

Strošek dostave
Strošek dostave vseh izdelkov je 6 € (vklj. z DDV).
Čas dostave
Naročeni produkti bodo dostavljeni na željen naslov v roku od 5-10 dni od plačila. V primeru, da bi se zaradi nepredvidenih dogodkov čas dostave podaljšal, vas bomo o tem predhodno obvestili.
Možnost osebnega prevzema

Omogočamo osebni prevzem izdelkov, naročenih preko spletne trgovine. Če želite izdelke osebno prevzeti v našem salonu v Novem mestu ali Ljubljani, označite to možnost ob zaključku nakupa v košarici. O datumu prevzema boste obveščeni preko e-pošte. Prevzem je možen znotraj delovnega časa salona.

Razstavni salon Novo mesto:
Podbevškova ulica 31
8000 Novo mesto
Tel. 07 / 393 09 32

Delovni čas:
pon. – pet.: 7.00 – 16.00
sob.: 8.00 – 12.00
ned. in prazniki: zaprto

Razstavni salon Ljubljana:
Celovška cesta 147B
1000 Ljubljana

Delovni čas:
tor. – pet.: 11.00 – 16.00
pon., sob., ned. in prazniki: zaprto

V primeru osebnega prevzema se strošek dostave ne zaračuna.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima uporabnik pravico, da v štirinajst (14) dneh od prejema blaga v posest, podjetju na elektronski naslov: eshop@medle.eu nedvoumno in jasno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v fizičnih poslovalnicah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa v skladu z osmim odstavkom 43. d člena ZVPot odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec v skladu s petim odstavkom 43.člena ZVPot nima pravice do odstopa pri personaliziranih produktih, ker gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Vračila za ceno personaliziranega produkta, podjetje ne nudi.

Kupec mora nemudoma oziroma najkasneje v štirinajstih (14) dneh po sporočilu, da odstopa od naročila podjetju vrniti blago na naslov: Senčila Medle d.o.o., Podbevškova ulica 31,8000 Novo mesto, Slovenija. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom štirinajst (14) dnevnega roka za vračilo (preverja se poštni žig).

V primeru odstopa od pogodbe in če je potrebno kriti stroške vračila blaga, so stroški na strani kupca. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. je dolžan ob vračilu blaga poslati tudi račun za blago, osebne podatke ter transakcijski račun(v primeru, da želi prejeti vrnjeno plačilo). Vračilo plačila bo podjetje opravila nemudoma oziroma najkasneje v štirinajstih (14) dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Podjetje ima pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Kupec mora blago vrniti podjetju nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

V primeru, da se zaradi uporabe izdelka vrne blago brez originalne embalaže ali da je blago poškodovano, lahko podjetje zoper kupca uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšanje vrednosti blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oziroma koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek.

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe najdete TUKAJ

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Podjetje Senčila Medle d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Podjetje Senčila Medle d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Odgovornost za stvarne napake

Podjetje odgovarja za stvarne napake, ki jih je izdelek imel takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Podjetje odgovarja tudi za stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Napaka je stvarna:

  • če nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno uporabo
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila podjetju znana ali pa bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti ali oblik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le simbolično.
Reklamacije iz naslova stvarne napake

Kupec lahko v skladu s 37a. členom ZVPot uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.

Obvestilo o napaki kupec podjetju sporoči preko elektronskega sporočila na eshop@medle.eu s slikami, kjer so dokumentirane pomanjkljivosti. Podjetje bo pisno odgovorila kupcu na zahtevek najpozneje v osmih dneh (8) po njegovem prejemu.

Podjetje ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po dveh (2) letih od nakupa izdelka.

Kupec, ki je pravilno obvestil podjetje o napaki in podjetje napako prizna, ima pravico od podjetja zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Poškodovanje pošiljke in reklamacije:

V primeru, da prepoznate stvarno napako, poškodbo pri transportu ali katero koli drugo napako proizvajalca na vašem naročilu, je možno vse artikle na stroške proizvajalca vrniti v 14. dneh od dneva prevzema. Artikel lahko zamenjate za novega ali zahtevate vračilo kupnine (ustrezno označite na obrazcu).
Vrnjeni artikli ne smejo kazati vidnih znakov uporabe in morajo biti vrnjeni v originalni embalaži. V primeru, da je embalaža in/ali proizvod poškodovan, je potrebno zagotoviti embalažo, ki produkt dovolj dobro zaščiti, da se med transportom ne bo poškodoval (folija z mehurčki + karton). Vse dodatne stroške, ki bodo nastali kot posledica napačne embalaže pri vračilu produktov, krije kupec. Obvezno je potrebno predložiti tudi slikovno dokazilo poškodbe, ki ga skupaj z reklamacijskim zapisnikom pošljete na eshop@medle.eu.
V primeru napake, storjene pri vaši izmeri, lahko ponudimo servis ali nov produkt, ki se obračuna skladno s cenikom podjetja Senčila Medle d.o.o.

Garancija

Za komponente in izdelke velja dve (2) leti garancije od dneva nakupa.


Za uveljavitev garancije mora kupec kontaktirati preko elektronskega sporočila eshop@medle.eu, pojasniti težavo in predložiti dokazilo o nakupu (račun, potrditev naročila…) Podjetje bo pregledalo in obravnavalo zahtevo in videlo kako lahko odpravi težavo v najkrajšem možnem času. Za plačilo stroškov vračila blaga je odgovoren kupec sam.

Varnost

Podjetje Senčila Medle d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca.


Podjetje za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine www.sencila-medle.si, pri kupcih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov, naslov za dostavo, državo prebivališča, spol, čas in datum nakupov in arhiv komunikacije s podjetjem.


Podjetje bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim oziroma tretjim osebam.


Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupc sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Omejitev odgovornosti

Podjetje se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti produktov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da spletna trgovina včasih ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo podjetje kupca obvestilo o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega produkta.

Izključitev odgovornosti

Podjetje si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani, si podjetje pridružuje pravico preklica oddanih naročil, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času in seznanjen z nadaljnjimi koraki. Kupec mora sam zagotoviti ustrezno informacijsko zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Splošni pogoji poslovanja podjetja Senčila Medle d.o.o.

Kazalo

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje, saj nepoznavanje le-teh ne more biti predmet kasnejših reklamacij.

1. Splošno

1.1 Splošni pogoji veljajo za sklenjene pogodbe, kakor tudi za vsa naročila brez predhodnih pisnih pogodb, kjer se sklop naročila, dobavnice in računa smatra za pogodbo. V kolikor so določila v pogodbah o poslovnem sodelovanju dogovorjena drugače, veljajo pogodbena določila.

1.2 V splošnih pogojih imajo izrazi naslednje pomene:

  • proizvajalec: Senčila Medle d.o.o., Podbevškova ulica 31, 8000 Novo mesto,
  • kupec: pravna ali fizična oseba,
  • proizvod: vrsta proizvoda iz proizvajalčeve ponudbe.

1.3 Kupec in proizvajalec sta dolžna javiti vse spremembe, ki se nanašajo na podatke podjetja, naziv banke, številko transakcijskega računa ter na druge podatke, ki so pomembni za poslovanje med pogodbenima strankama.

2. Ponudbe in naročila

2.1 Ponudbe so informativne narave. Veljavnost ponudbe je omejena na obdobje največ 30 dni od dneva izdaje, razen če se kupec in proizvajalec dogovorita drugače.

2.2 Proizvajalec naročila sprejema v pisni obliki oziroma z naročilnico. Naročilo mora vsebovati: naziv proizvoda, dimenzije, merske enote, število proizvodov, željeni datum dobave ter mesto in način dostave.

2.3 Naročanje je dovoljeno na naslednje načine:

2.3.1 Osebno na sedežu proizvajalca

2.3.2 Preko elektronske oblike:

2.3.3 Preko fizične oblike:

  • po pošti na naslov proizvajalca (glej točko 1.2.),
  • po fax-u (07/39-30-933),


2.3.4 Ustna naročila niso dovoljena!

2.4 Tehnična dokumentacija, risbe, načrti, slike in ustrezni opisi, ki so v fazi ponudbe oziroma za namen naročila izročena kupcu, ostanejo v lasti proizvajalca. Kupcu je tovrstna dokumentacija na voljo le za interno uporabo. Navedena dokumentacija ostaja intelektualna lastnina proizvajalca in kupec mora poskrbeti, da ni dostopna tretjim osebam (ne v izvirniku, kot tudi ne kot kopija ali v kakršnikoli drugi obliki razmnoževanja).

2.5 Zaradi konstrukcijsko-tehničnih detajlov oziroma tehničnih predpisov ali standardov si proizvajalec pridržuje pravico do spremembe proizvodov.

3. Sklenitev dogovora

3.1 Za potrditev naročila se šteje:

  • pisna potrditev ponudbe/predračuna,
  • izvedeno predplačilo,
  • podpis pogodbe,
  • izpolnitev dogovorjenih pogodbenih obveznosti,
  • druga konkludentna dejanja, če gre za stalno poslovno
  • navezo in ga proizvajalec šteje
  • za relevantnega.

3.2 Potrditev naročila s strani kupca pomeni, da je kupec seznanjen s celotnim besedilom splošnih pogojev, kateri so navedeni na spletni strani (https://sencila-medle.si/).

3.3 Pogodba oziroma naročilo se sklepa v slovenskem in/ali tujem jeziku.

4. Cena in plačilni pogoji

4.1 Na podlagi povpraševanja po posameznem proizvodu, se na zahtevo kupca pripravi ponudba oziroma predračun v pisni obliki ter se le-ta posreduje na želeni naslov. Kupec je pred potrditvijo naročila dolžan natančno pregledati ponudbo/predračun (preveriti podatke, skice…) in v primeru nejasnosti zahtevati dodatno obrazložitev proizvajalca. Kupec po potrjeni ponudbi ne more več zahtevati pojasnitev nejasnosti in spremeniti dogovorjenih rokov dobave (slednje ni predmet reklamacijskih zahtevkov).

4.2 Cene proizvodov podjetja se obračunavajo v skladu z izdanimi in s strani vodstva potrjenimi veljavnimi ceniki v času naročila.

4.3 Veljavni ceniki so na voljo na sedežu podjetja.

4.4 Vse cene so navedene v evrih [EUR]. Davek na dodano vrednost (v nadaljevanju DDV) v ceni
ni vključen in se obračuna ob izstavitvi računa.

4.5 Plačilna sredstva:

  • plačilo z gotovino pri proizvajalcu,
  • nakazilo preko spletne banke,
  • po povzetju.

4.6 Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog. Akcijske cene ne vključujejo stroškov montaže, le-ta naknadno bremenijo kupca.

4.7 V primeru predplačila (avans) se kupcu lahko prizna popust. Ob vsakokratnem naročilu, če le-to ni določeno v pogodbi, se proizvajalec in kupec individualno dogovorita o višini popusta. Navedeno velja tudi za vse ostale popuste.

4.8 Proizvajalec po tehničnem prevzemu, odpremi ali opravljeni storitvi izda račun. Račun je plačljiv v roku in na način, kakršen je bil dogovorjen ob potrditvi naročila. Valutni rok začne teči z dnem tehničnega prevzema, odpreme ali opravljene storitve.

4.9 Kot datum plačila se šteje datum prispetja kupčevih sredstev na transakcijski račun prodajalca pri njegovi poslovni banki oziroma prejemu gotovinskih sredstev pri proizvajalcu.

4.10 V primeru zamude plačila lahko proizvajalec kupcu zaračuna zakonske zamudne obresti in vse stroške, ki jih ima v zvezi z izterjavo plačila (velja za primere tožbe ali izvršbe).

4.11 Kupec, ki zamuja s plačili, je odgovoren za vse dodatne stroške, ki so povezani z izterjatvijo dolga pri družbi, ki se ukvarja z izterjavo dolgov.

4.12 Kupec, ki prihaja iz članic držav Evropske unije in zahteva oprostitev plačila DDV-ja, mora proizvajalcu dostaviti vso potrebno dokumentacijo, ki zadovolji vse pravne in finančne (davčne) zahteve v zvezi z oprostitvijo plačila davka. To se nanaša na dokazila o dobavi blaga znotraj Evropske unije, na identifikacijsko številko DDV ali na kakršnokoli specifično oprostitev plačila davka, vezano na kupca.

5. Stopnje DDV

5.1 Splošna stopnja DDV znaša 22%.

5.2 Nižja stopnja DDV 9,5% se obračuna pri opravljanju gradbenih storitev na stanovanjskih objektih, katere lastnik je fizična oseba in kjer je stanovanjski objekt namenjen za trajno bivanje v večstanovanjski stavbi uporabne površine ne presega 120m2 oziroma v enostanovanjski stavbi ne presega 250m2 uporabne površine stanovanjskega objekta.

5.3 Za pravne osebe, ki izvršijo nakup z montažo gradbenih storitev, se obračun DDV prevali na kupca, na podlagi obrnjene davčne obveznosti po 76a.členu ZDDV-1.

6. Embalaža

6.1 Stroški standardne embalaže so vključeni v ceno proizvoda. Dodatne zahteve embaliranja so strošek kupca.

7. Dostava

7.1 Proizvajalec in kupec se ob vsakokratnem naročilu dogovorita, če le-to ni definirano v pogodbi, za način dostave oziroma prevzema proizvodov.

7.2 Možnosti prevzema proizvodov:

  • osebni prevzem s strani kupca,
  • paketna dostava,
  • dostava s prevoznim sredstvom s strani podjetja.

7.3 Proizvajalec za države članice EU in ostale države dostavlja proizvode po predhodnem dogovoru s kupcem.

7.4 Stroške dostave krije kupec, razen če se proizvajalec in kupec o tem dogovorita drugače.

8. Montaža

8.1 Za nemoteno izvedbo montaže je kupec dolžan:

  • proizvajalca opozoriti na možne ovire (električne instalacije, potrebna pred pripravljalna dela na mestu montaže…),
  • pripraviti dostop za nemoteno vgradnjo proizvodov,
  • zaščititi premičnine neposredno okoli mesta montaže.

Na delih, kjer za montažo ni urejena varnost (ograja, stopnice,…), se le-ta ne izvaja, razen v primerih kjer kupec na to posebej opozori pred izvedbo montaže. V nasprotnem primeru ob nastalih poškodbah ali zastojih, morebitni stroški bremenijo kupca.

9. Dobavni roki

9.1 Dobavni roki se določajo ob vsakokratnem naročilu in začnejo teči z dnem potrditve naročila. Dobavni roki veljajo tudi za termin opravljene storitve.

9.2  Dobavni rok se lahko sorazmerno podaljša v primeru nepredvidljivih ovir, ki niso nastale po volji proizvajalca in ki so take narave, da so imele pomemben vpliv na izpolnitev obveznosti. Te nastale ovire je dolžan proizvajalec čim prej sporočiti kupcu. Na osnovi takšnih ovir, ki so bile kupcu sporočene, kupec ne more vložiti zahtevka za povrnitev škode nastale ob prekoračitvi dobavnega roka. Pod ovire ki so nepredvidljive narave se štejejo tudi vsi dogodki ki posredno in neposredno vplivajo na delovanje podjetja in podjetje za te ni odgovorno. Pod to se štejejo naravne višje sile, pandemije, nesreče in ostali nepredvidljivi dogodki.

9.3 Termin montaže je kupcu pravočasno sporočen in fiksno določen, zato ga brez soglasja proizvajalca kupec ne more samovoljno prestaviti. Ob montaži mora biti kupec obvezno osebno prisoten ali namesto njega z njegove prisotna pooblaščena oseba, ki potrdi tehnični prevzem. Po zaključku storitve je kupec, skupaj z izvajalcem montaže dolžan pregledati objekt in podpisati tehnični prevzem. V kolikor se ugotovijo pomanjkljivosti, se le-te zapišejo na dokument, v nasprotnem primeru velja, da pomanjkljivosti niso bile ugotovljene.

9.4 Potrjeni dobavni rok se lahko podaljša v primeru naknadne spremembe naročila kupca.

9.5 V primeru, da kupec v okviru dobavnega roka ni prevzel proizvoda, je proizvajalec upravičen izdati račun. Proizvajalec lahko obračuna dodatne stroške skladiščenja izdelanih proizvodov.

9.6 Prehod odgovornosti za proizvode velja z dnem prevzema proizvodov, dostavljenih s strani prevoznika. V primeru, ko proizvajalec ne opravi prevoza in ne nosi stroškov prevoza, preide tveganje za izgubo in/ali poškodbo proizvodov na kupca, s predajo proizvoda prevozniku ali kupcu osebno.

10. Poškodbe pri transportu

10.1 Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebino.

10.2 Če za dostavo ni zadolžen proizvajalec, za izgubo in/ali poškodbo pošiljke med dostavo proizvajalec ne odgovarja. Za to odgovarja prevoznik oziroma dostavljalec.

10.3 V primeru iz točke 10.2. je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, proizvod) reklamirati pri dostavljalcu, ki je obvezan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost.

10.4 Kupec mora o poškodbi in/ali izgubi pošiljke obvestiti prevoznika in proizvajalca.

11. Pridržanje lastninske pravice

11.1 Proizvajalec si do popolnega plačila kupnine, vključno z vsemi dodatnimi stroški in zamudnimi obrestmi, pridružuje lastninsko pravico do dobavljenega blaga.

11.2 V primeru vgradnje ali montaže proizvajalčevih proizvodov z drugimi proizvodi, si proizvajalec pridržuje lastninsko pravico tudi na delu teh proizvodov ali na sorazmernem delu novega proizvoda.

11.3 Proizvod, na katerem ima proizvajalec lastninsko pravico, mora kupec pravilno skladiščiti in ga primerno zavarovati pred neugodnimi vremenskimi vplivi, požarom, krajo, predvidenimi mehanskimi poškodbami itd.

11.4 V slučaju uvedbe stečajnega postopka, postopka prisilne poravnave ali likvidacije pri kupcu, ima proizvajalec lastninsko pravico nad kupčevim premoženjem v višini neplačanih računov za dobavljeno proizvod in morebitnih zamudnih obresti.

11.5  Če je plačilo dobavljenega blaga zavarovano z veljavnimi instrumenti zavarovanja (menica, bančna garancija, izvršnica, akreditiv, dokumentarni inkaso, itd.), preneha veljavnost lastninske pravice proizvajalca po uspešnem unovčenju takšnega instrumenta.

12. Reklamacije - Odgovornost za napake

12.1 Kupec mora opraviti tehnični prevzem (količina, kakovost, itd.).

12.2 Količinski prevzem blaga opravi prejemnik ob prisotnosti prevoznika ali proizvajalca in za morebitne količinske napake bremeni prevoznika oziroma proizvajalca. S potrditvijo dobavnega dokumenta in/ali tehničnega prevzema prevoznik oziroma kupec potrdi količinski prevzem in nepoškodovanost blaga ob prevzemu.

12.3 Kakovostni prevzem blaga opravi kupec takoj po prevzemu proizvoda. Napake, ki so očitne, je kupec dolžan pisno prijaviti proizvajalcu najkasneje v roku 8 dni po prejemu proizvodov. Dokazno gradivo mora biti slikano v originalni embalaži proizvajalca, v nasprotnem primeru se reklamacija ne prizna.

12.4 Skrite napake je kupec dolžan pisno prijaviti proizvajalcu nemudoma ob odkritju napake oziroma v roku 8 dni od odkritja napake, vendar ne kasneje, kot v roku 30 dni od dneva dobave.

12.5 Kadar pride do reklamacije na že pri kupcu nameščenih proizvodih, je kupec na zahtevo proizvajalca dolžan proizvod vrniti proizvajalcu v pregled in popravilo. Kadar kupec zahteva nov proizvod in reklamiranega ne želi vrniti, proizvajalec zamenja (sporni) reklamirani del proizvoda. V tem primeru stroški ostalih sestavnih delov bremenijo kupca.

12.6  Kupec proizvajalcu ne more zaračunati stroškov obdelave reklamacije, v kolikor proizvajalec reklamacijo odpravi v skladu z zakonom.

12.7  Pri reklamaciji proizvoda s strani kupca, se zahteva vračilo originalne embalaže, s čimer se proizvajalcu zagotovijo vse okoliščine za strokovno ocenitev nastale situacije.

12.8  Reklamacije, ki jih prijavi kupec, morajo biti podane proizvajalcu v pisni obliki. Kupec je dolžan priložiti kopijo računa ter natančno opisati poškodbe oziroma napake na proizvodu in omogočiti proizvajalcu ogled reklamiranega proizvoda v najkrajšem možnem času po podani reklamaciji.

12.9  V kolikor kupec meritve opravi sam, proizvajalec ne odgovarja za napake, ki izhajajo iz napačnih meritev. Vsi stroški, ki nastanejo kot posledica napačnih meritev kupca, bremenijo kupca v celoti. V primeru napake pri meritvi s strani proizvajalca nosi stroške za napako proizvajalec, kupec pri tem ni upravičen do povračila stroškov zaradi nepravočasne in nepopolne izvedbe del na dogovorjenem mestu storitve. Proizvajalec je dolžan napako odpraviti v čim krajšem možnem času.

12.10  Kupec je dolžan zadržati proizvode do rešitve reklamacije in z njimi ravnati kot dober gospodar, v nasprotnem primeru odgovarja za nastalo škodo.

12.11  Proizvajalec si bo prizadeval, da reklamacijo reši v skladu z zakonom. V primeru, da reklamacije ni možno rešiti v dogovorjenem roku, mora proizvajalec v pisni obliki obvestiti kupca o novem roku in načinu rešitve reklamacije.

12.12 Proizvajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primerih, zapisanih v garancijskem listu.
Reklamacija ne velja v naslednjih primerih:

  • če reklamacija ni podana v zahtevanem roku (8 dni),
  • če k reklamaciji ni predloženega (original ali kopija) računa,
  • če se ugotovi, da je poškodba posledica kupčevega nepravilnega ali
    malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile,
  • če proizvod ni bil vrnjen skupaj z originalno embalažo,
    termo lom,
  • neprimerna podlaga za pritrditev proizvodov (mehke, neravne podlage, itd.),
  • Proizvod proizvede v skladu s tovarniško dovoljenimi tolerancami (dimenzija,
    barva, raztezanje, prožnost itd),
  • nestandardna dimenzija proizvoda, ko kupec kljub opozorilu proizvajalca o
    morebitnem nepravilnem delovanju proizvoda, le-tega vseeno naroči.

12.13 Proizvajalec v skladu s smernicami za kakovost »GSB AL 631 – Internationale Qualitätsrichtlinien für die Beschichtung von Bauteilen aus Aluminium« zavrača reklamacije površinskih napak profilov, katere niso vidne z razdalje:

  • 3 metrov in/ali več pri profilih za zunanjo uporabo,
  • 2 metrov in/ali več pri profilih za notranjo uporabo.

12.14 Proizvajalec v skladu z navodili proizvajalcev tkanin ali blaga zavrača reklamacije površinskih napak. Podatki za posamezen tip tkanine ali blaga so na voljo pri proizvajalcu.

12.15 Proizvajalec ne nosi odgovornosti za nepravilno skladiščen ali vgrajen material s strani kupca.

13. Garancija

13.1 Splošni garancijski rok v skladu z zakonom.

13.2 Garancija velja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi kopije računa. V nasprotnem primeru garancija ne velja. Navodila so objavljena na spletni strani proizvajalca (točka: 2.3.2.).

14. Vračilo blaga brez razloga za reklamacijo

14.1 Vračilo blaga na željo kupca (brez razlogov za reklamacijo) ni možno. Proizvajalec proizvaja proizvode za znanega kupca po individualnih merah.

15. Pritožbe

15.1 Kupec se lahko v primeru težav pisno pritoži na proizvajalca. Le-ta bo v čim krajšem možnem času odgovoril na pritožbo oziroma obvestil kupca, koliko časa bo pritožbo obravnaval. Proizvajalec si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno v najkrajšem možnem času.

16. Odstop od pogodbe

16.1 Kupec od potrjenega naročila oziroma sklenjenega dogovora ne sme odstopiti brez predhodnega pristanka proizvajalca. V nasprotnem primeru je kupec dolžan povrniti vse morebitne stroške ter škodo, ki jo je utrpel proizvajalec.

17. Varovanje osebnih podatkov

17.1 Proizvajalec se v skladu z uredbo »EU 2016/679 Varovanje posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov« zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v proces naročanja proizvodov. Proizvajalec z osebnimi podatki ravna kot s poslovno tajnostjo ter jih ne posreduje tretjim nepooblaščenim osebam.

18. Veljavnost splošnih pogojev poslovanja

18.1 Splošni pogoji poslovanja stopijo v veljavo z dnem objave na spletni strani proizvajalca. V primeru sprememb določb Splošnih pogojev poslovanja, veljajo novi pogoji z dnem objave na spletni strani v tistem delu, ki zadevajo spremembo.

18.2 Če katerokoli od določil splošnih pogojev poslovanja deloma ali v celoti postane, ali je razglašeno za neveljavno ali neizvršljivo, taka neveljavnost ali neizvršljivost nima vpliva na preostala določila splošnih pogojev poslovanja.

18.3 Splošni pogoji ne veljajo oziroma ne veljajo v celoti, če se pogodbeni stranki s pisno pogodbo o posameznih vprašanjih izrecno drugače dogovorita.

19. Uporaba pravnih in sodnih pristojnosti

19.1 Splošni pogoji poslovanja se razlagajo in tolmačijo v skladu s slovenskim pravom in pravom Evropske unije.

19.2 Proizvajalec in kupec bosta vse spore reševala sporazumno. V primeru, da sporazum ni možen, je za rešitev spora pristojno sodišče v Novem mestu.

Kraj, Datum:
Novo mesto, 04.06.2020

Senčila Medle d.o.o.
Gorazd Medle, direktor

Pogoji poslovanja

Kateri način odpiranja pliseja izbrati?

Od zgoraj navzdol

– Profil pliseja se fiksira na steklitveno letvico na zgornji strani okna.
– Odpiranje pliseja s potegom navzdol.

Od spodaj navzgor

– Profil pliseja se fiksira na steklitveno letvico na spodnji strani okna.
– Odpiranje pliseja s potegom navzgor.

Capri

– Prosojne tkanine, ki namesto z vzorcem osvežijo prostor s svojo enobarvnostjo.
– Enostaven, vendar eleganten pogled.
– Prepuščajo veliko mero svetlobe.

Dimenzije roloja

Širina roloja
Višina roloja